tisdag 11 januari 2011

Varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större♥

Jag älskar, älskar, älskar dig,Från det kan ingen hindra mig.
Och vad som än händer i morgon och idag
Kan ingen älska dig mer än jag.
Och vad som än händer med världen och med mig
Så kommer jag aldrig någonsin att sluta älska dig!



Förlåt för att ni får stå ut med mina sånna här deppinlägg.
Men jag mår verkligen inte bra alls, och då menar jag verkligen INTE.
Är så jävla kär.. så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Och det värsta är att jag vet att jag aldrig kommer få honom.
Det är försent nu. Fan fan fan! Jag hatar allt! Jag får verkligen jättedåligt självförtroende av det här och jag kan inte koncentrera mig på något annat ! Jag kan inte plugga, sova eller tänka.
Fick tillomed berätta för läraren idag att jag inte kunde jobba för jag hade ett brustet hjärta. Haha det låter patetiskt jag vet, men hon förstod mig iaf.
Vet inte vad jag ska ta mig till, jag har lovat mina föräldrar att jag ska ta skolan på allvar denna terminen men hur ska det gå? Jag har lovat dom något jag inte kan hålla.
Allt det här pågrund av EN kille?
Det är sjukt, och jag tror att dom flesta av er inte fattar hur ont det gör.
Önskar bara att han skulle ångra sig.. men jag har aldrig mått såhär dåligt som jag har gjort idag.
Jag vill försvinna, och aldrig mer komma tillbaka.
Förlåt , ska bättra mig på det här. Men skriver ju iof vad jag vill i min blogg.
Funderar fan på att gå till kuratorn.. eller något.
Men ni får väl ha det så bra så hörs vi imon, detta är allt jag orkar skriva idag.

5 kommentarer:

  1. Spelar ingen roll,
    jag har läget under kontroll.
    För tjejen, du är min.
    Allt som kommer sänka dej ner,
    får mej att vilja finnas där för dej mer.

    Finns alltid för dej underbaraste vän.
    Och då menar jag alltid, för alltid.
    <3

    SvaraRadera
  2. Du är underbar vet du det?
    Förlåt för att jag var som jag var idag.
    det var din tur att va ledsen!
    Men jag älskar dig, glöm aldrig det!
    puss<3

    SvaraRadera
  3. claudia.....
    jag vet inte vad jag ska säga mer än vad jag sagt.
    men snart vänder det, på något sätt, jag lovar.
    och som du vet så snackar vi när DU vill, right?!
    <3

    SvaraRadera
  4. sofie..
    asså det kommer inte vända.
    jag är helt säker på det. tyvärr. :(
    och jag vet att du alltid finns där! love you <3

    SvaraRadera
  5. men sluta vara så töntig, klart det kommer, trust me<3
    /bajsen<3

    SvaraRadera