lördag 8 januari 2011

chaachaa

måste få berätta 2 roliga saker som hände igår :)
okej händelse 1:
mamma kliade mig på ryggen, men såklart vågar hon inte klia hårt för hon tror typ att jag kommer gå sönder då -.- och kliade verkligen jättemycket så jag skrek till henne :
- TA EN SAX OCH STICK I RYGGEN PÅ MIG!!
- Men Claudia ! :o
- Nej du har rätt, vi tar en såg istället!
HAHHAH jag har så torr humor och tyckte själv det var kul x''d
Händelse 2 :
Vi hade fått våran nya tvättmaskin , och min mamma va typ glad för det -.- så sa pappa :
- Vissa blir glada av pengar, andra av smycken och diamanter, men eran mamma blir glad av tvättmaskiner!
Hahahah aasså jag och humor :D best friends lätt :)
haha nej men nu kom sofie ! vi hörs imon tror jag :D

2 kommentarer:

  1. HAHAHA dina föräldrar är kyyyyliga (a) <3

    SvaraRadera
  2. Hahaha nej dom är TRÅKKKKIIGAA!
    din mamma är söt!<3

    SvaraRadera