onsdag 19 januari 2011

Japp, jag är död ifall ni undrar.

Okej innan jag kommer till själva poängen med min plötsliga död, tänkte jag berätta om dagen.
Vaknade, åt frukost ( asgod smoothie ) åkte bussen till skolan, var i skolan , hade idrott och SÅ VIDARE!
Samma gamla visa varje dag ju, ingen som bryr sig längre tror jag!
Sen kom jag hem, skulle ridit, men orkade inte det nej, och jag har ätit kilovis med mat idag, bra Claudia , braaaaaa, nu kommer jag verkligen att bli "smalare" eller vad man ska kalla det :s hehe har ju börjat med sånna där tramsgrejer nu!
Och, sen hade jag noll energi i min kropp så jag låg framför TV:n i typ,, 2 timmar.
Nyttigt nyttigt..
Hmm.. justdet, ni undrar säkert varför jag är död, och jag tänkte faktiskt inte berätta varför, utan kolla på dom här bilderna så kanske ni fattar! Hörs imon :)




3 kommentarer:

  1. claudia om du är "död" för att hon ser jävligt bra ut så kan jag lova dig att du kommer fan vara minst lika snygg som hon är när du blir stor tönt!!<3

    SvaraRadera