fredag 7 januari 2011

Ingen bra bloggdag idag ne..

Känner att jag inte har något intressant att blogga om idag, eller rättare sagt orkar jag inte skriva om allt som hände idag xd haha ärlighet är bäst :D så jag tänkte att ni får en sån här istället :

10 sanningar om mig själv :)

1. Jag är GRYMT utseendefixerad ..
2. Jag hatar vänner som går bakom ryggen på en.
3. Jag låter alla andra gå före mig själv, ( inte bra aasså )¨
4. Jag blir lätt stött och avundsjuk.
5. Jag älskar min klass, nästan mer än något annat HAH
6. Jag HATAR mitt namn.
7. Jag blir lätt kär, och jag är sjukt kär just nu.
8. Jag fäster mig fort vid människor :)
9. Jag berättar för min mamma om vilka killar jag gillar, ( haha fattar inte hur jag kan xd )
10. Jag har dom bästa vännerna som finns<3

Okej, kanske inte det ni ville höra då men det var det jag kom på ;)
Hittade en grymt bra dikt också som ni ska få höra sen.. eller imon.
om ni orkar med min rätt ointressanta blogg :D puss på er

2 kommentarer:

  1. CLAUDIA SLUTA TÖNTA, VET DU HUR VACKERT NAMNET CLAUDIA ÄR ELLER?!


    /DEN FULA TJEJEN

    SvaraRadera
  2. CLAUDIA ÄR ETT VIDRIGT NAMN !
    och du är INTE ful!

    SvaraRadera