måndag 10 januari 2011

Jävla bhjBDJFBVFDJadba data!!

Okej ber så HEMSKT MYCKET OM URSÄKT NU,
och ni som inte orkar läsa kan ju.. bara låta bli för jag är SÅ JÄVLA ARG VA!!
FÖRST laggar datan, så jag va tvungen att starta om den, sen FRYSER dataskärmen så jag fick starta om den IGEN.
SEN -.- fryser den EN JÄVLA GÅNG TILL så fick starta om den för typ 67 gången!
Och jag som INTE har bra tålamod fick damp ( som vanligt då, ni som känner mig är vana )
Haha men det är inte allt :@
Skulle gå in på picnik och redigera en bild för att lugna ner mig,
MEN SÅKLART GÅR INTE DET FÖR VI HAR TYDLIGEN INTE SENASTE ADOBE READER!! :@
Och så skulle jag ladda ner det, men det går ju inte helle nänä för min data är den äckligaste som skapats.
Så jag tänkte att jag loggade in på en annan användare kanske det går, MEN NEJ DÄR FINNS DEN INTE HELLER!
Och det som är det CPgaste med det hela är att INGET funkar utan Adobe, inte nått alls, inte youtube , picnik.. m.m
Så om inte pappa heller kan fixa det nu så lovar jag och svär på att jag kommer få ett REJÄLT utbrott, och det är inte kul vill jag lova!
tack alla som läste, nu vet ni mina problem :)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar