torsdag 13 januari 2011

Några bilder jag tog i somras!

Hejsan allesammans! Haft en bra dag? Förvånansvärt nog har jag faktiskt haft det :)
Tänk att tillomed jag kan ha bra dagar, haha nej men det brukar jag ha ..
Hade roligt på sista lektionen idag , asså spanskan, filmade Jonathans roligaste "moment" :)
Hahaha kan inte låta bli att tycka han är för dumsöt ibland!
Skönt att det är fredag imon, ser fram emot deet.
Då blir det chill hela helgen, om man inte hittar på något då haha, fast vet inte om jag orkar det :(
Tror iof att Sofie sa att hon skulle komma imon, gud så trevligt!!
Och igår kväll skrev jag en dikt, om mig själv, och en annan. Tänkte att jag skulle skriva den här på bloggen!
Okej here it goes:

Jag känner en saknad, ett hål, en smärta,
Jag vet vad jag lider av , ett krossat hjärta.
Jag försöker, ber och hoppas
Men vad jag än gör, kan inte smärtan stoppas.
Det ända jag vill är att vara med dej,
Men det går inte, för du har en annan tjej.
Det spelar ingen roll hur mycket jag skriker,
För jag vet att du ändå bara sviker.
Det var ett misstag att falla för dig,
Men vad ska jag göra, du har trollbundit mig.
Det finns en sanning, en sanning om mig,
En sanning som du redan vet,
Att jag älskar dig!

Ja.. så gick den, hoppas ni tyckte om den, för det tog ett tag att skriva den.
Skriver nästan alltid dikter när jag är ledsen. Det är skönt att få ut känslor i text.
Men jaja, ni får en en fortsatt trevlig dag :)

Hejdåå

Mehehe mina macrobilder :)








7 kommentarer:

  1. F.A.N.V.A.D.F.I.N.T.E.X.T.E.N.V.A.R.J.A.G.T.R.O.R..A.G.D.Ö.R.:.o

    SvaraRadera
  2. FYFAN VA FINT DET VAR.... jag började nästan gråta :(
    det stämmer ju fan asbra också :(
    men älskling, de blir snart bättre, du har ju iaf mig.. (L)
    om det är till någon äcklig hjälp :(
    jag drar te sjövik på lördag! :D
    and...iloveyou.

    SvaraRadera
  3. Tack sofie!
    Ja tyvärr gör det ju det :(
    Tur att du finns<3
    och sluta säga att du är äcklig :@
    i love you to<3

    SvaraRadera
  4. sa jag inte att det skulle vända korvis..? ;)

    SvaraRadera