onsdag 5 januari 2011

Godmorgon/förmiddag

Kl är iof 1 , kanske inte direkt räknas som morgon då :)
men hoppas ni har sovit gott.
jag vaknade typ.. halv 12 eller något, inte sådär jättesent.
men har ätit frukost och så nu så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
min syster har åkt iväg till göteborg och jag är ensam hemma.
får väl hitta på något !
chattar med min bästa kusin nu också, det gör saken genaste roligare!
och sofie håller på med en bloggheader till mig , supersnällt av henne :)
och guuuud vad jag blir glad när jag tänker på att vi ska åka till Italien i sommar! det är ju ändå ett tag kvar då men iaf, längtar längtar läääängtar!
ska sola mig svart haha, och bada och chilla och shoppa! ni ska bara veta hur snygga kläder det finns i italien !

så jag har bestämt att jag ska lägga ut lite pengar varje månad som ska gå till våran resa :) hhihi.
bilden här nere är från förra året när vi var i diano marina, vi ska dit igen nu då.
och jag kom på nu att jag kan lägga in bilder senare idag från när vi var där förra året, eller var det förrförra?
jag minns inte längre :S
men ja det kan jag faktiskt göra :D och det kanske blir rätt snart, who knows?
men ha det så bra sålänge ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar