söndag 9 januari 2011

Do what you want but you're never gonna break me!

Hejsan :)
Har kommit hem från stallet nu, det var faktiskt jävligt mysigt! En av det bästa ridturerna under 2011 , hittills ;)
Fan vad jag kommer sakna dig nu Sofie :( Fan för skolan!!!
Vill bara stanna hemma hela dagarna , eller nej, i stallet!
Men det var inte kul i början, pappa skjutsade oss dit, och när han skulle åka hem kom han inte upp för backen, haha inte så konstigt det va ju blank-is exakt hela vägen, så vi fick först försöka kasta ut snö under hjulen och på vägen, sen skulle han försöka åka men då slira bara däcken.
Så vi fick knacka på Kerstin och fråga om hon hade typ.. sand haha.
Men det hade hon inte, så hon fick ringa nån kille med en JÄTTEstor traktor som fick komma och hjälpa oss haha! Vi försökte få iväg bilen i en timme (minst) men det va omöjligt :S
Men sen gick det, och vi hade jättemysigt! Sofie ramlade hela tiden hahaa! sötis :)
Maah är så glad nu :D dont know why but I am :D
noo nu blev jag ledsen :( kom på att det är skola imon! fanfanfan
Verkligen INTE pepp på det kan jag lova :o
Ska upp till stallet om några timmar igen och släppa in hästarna.
Så ni får ha det så bra och ha en bra skolstart imon :) fast det kommer inte jag buhu

kram

2 kommentarer:

  1. SOFIE (L) SOMMAR
    SOFIE (L) CLAUDIA!
    jah kmr sakna diih feet mkeeh brrudhhen (LLL'

    SvaraRadera
  2. SLUTA LÄSKA MIG SÅDÄR HAAH<3
    saknar dig redan plutten<3

    SvaraRadera