måndag 10 januari 2011

hihi glad igen.. i think ^^

meeeep. hej på er!
tyvärr är det bara jag och sofie som har humor nog att skratta åt det där :)
nu är jag glad igen, va ute med jennika och vi åkte till gråbo :D
hon var lika sur som mig så vi fick ur våran ilska utan att nån kände sig sårad :D
haha typiskt oss.
Justdet, skolan började ju idag. det var ju trevligt. not.
okej men SÅ hemskt var det inte, men det var inte direkt : JAA SKOLAN BÖRJAR haha!
och jennika, din mobil har visst RUMPHÖG alarmsignal :o
höll fan på att skita på mig när den ringde imorse :( haha stackars mig!
okej men ska erkänna att jag fortfarande är liiite sur, eller nej ledsen är jag nog :(
för pappa sa att vi hade virus i datan, och alla vet vad det betyder, justdet!
ny data..
och jag har ALLA mina bilder från åren som har gått här, VERKLIGEN ALLA. fan vad jag kommer typ börja gråta när den kraschar :(
Jag som hade samlat ihop en mapp JÄTTELÄNGE med MASSA FINA BILDER :'(
haha det här är seriös deprition för mig!
och det är ju tråkigt att picnik inte funkar så vi får köra på oredigerade bilder dåja!
ha en trevlig kväll allesammans!

puss





3 kommentarer:

  1. klötter, vad är detta för fyyyl bild som dy har laddat ypp??

    SvaraRadera
  2. claudia, om du tillhör dom smarta så sparar du ner bilderna INNAN datorn kraschar..... och ja, det är jag som är pungen(L)

    SvaraRadera
  3. den är inte fyyl :o
    haha men palla det :(

    SvaraRadera