tisdag 4 januari 2011

Okej förlåt då, men jag orkade inte lägga upp den iaf.

Den blev jätteful, och picnik laggade järnet, så jag orkar inte byta header iallafall!
Men hittade iaf ett citat som var rätt värt att tänka över :

Tro att livet är värt att leva
och din tro kommer att förverkliga det


Mhm, rätt bra va?
Nä men jag tyckte om det.
Nu är det såhär va, jag va ute med jennika för en stund sen. och jag har aldrig klagat så mycket i hela mitt liv tror jag haha! tur att du klagade lika mycket som mig då ;)
hehe, och inga roliga är inne på msn, och jag vill att sofie ska vara här.
kul.
och elin har slutat blogga! din FIS.
får la börja läsa några nya bloggar :)
Men här kan ni iaf få 2 bilder från idag, idag var det ingen bra fotodag meeeeen ..
who cares? ( rosapanternsråket ) bara mikaela fattar.
hahahha. men ni får ha det så bra :)

ciiiaaaaooo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar