tisdag 18 januari 2011

lite sådär random..

Hej alla :)
What's up?
Nej men har ni haft en bra daaag? Tack och lov så har jag det :)
Haha tack o lov? undrar vadfan det är med mig ibland..
Har vart i skolan idag, ja, och sen när jag kom hem var jag med min syster och sen gick vi på en promenad ute på isen, asså inte på sjön då, men ni fattar. Fast vi gick faktiskt till sjön, och jag vet inte hur många ggr jag halkade och höll på att ramla haha :)
Dom grusar dåligt tycker jag :o
Och imon.. vad händer imon?? hmm.. justdet. Skolan då först, sen tror jag att jag och Jennika ska rida om vi har lust och så, fan nej vad jobbigt kom på NU att jag måste göra läxan, please Kill me somdebody :(
Och jag hittade lite random bilder från här och var, mest sommarn då, fast.. alla är från sommaren .
Och dom är gamla ;)




Lite sådär halv ful :)

Syster (L)

Izola <3

Haha jag och Jennika, som vanligt konstiga!

Mitt hår när det var typ 20 olika färger xd

Hehe you remember Jennika? får inte glömmas i vår :)

HAHAHAH detta komma jag ihåg :D



Ullared :( hihi bästa dagen typ .. och varberg samma dag! SAKNA

Varbeeeeeerg!





Hahaha så typiskt Claudia foto :)

Saknar dig fia <3

Hihi fula skor jag har :D men älskar bilden!

4 kommentarer:

  1. HAHAHA JÄÄVLAR VAD MÖRKT HÅR JAG HADE :oo

    SvaraRadera
  2. JAA DET HADE DU!
    och saknar VARBERG SÅ FAN , DAMPANFALL
    PSYKBRYT SUBBUTBROTT MAAAH BLIR CRRRRAAZZY

    SvaraRadera