onsdag 5 januari 2011

TACK SOFIE !

Tack Sofie för den grymt snygga headern! du är bääääääääst! Och här får ni bilderna jag lovade er från Italien, gud det tog minst 1 timma att ladda över alla bilderna till bloggen eftersom våran data har fått virus eller något sånt skit. blä. but enjoy the pics :) OBS: inte alla bilder ;)


Pappa :)



Vi var på en blomparad, allt är av blomblad på marken!

Italiensk glass, finns inget godare!!

Alperna, fotade på ditresan i bilen :)

Haha här fick vi sova, i köket :o

Mamma :) som lagar mat

Utsikten!







HAHAHA charmig bild ;)





Kvällspromenad vid stranden :)









Jag och min enda vän ( enligt Mikaela )

Bilderna som kommer här nu är från när vi var i Monaco Och Frankrike :D










5 kommentarer:

  1. fan vad fin din design blev :o och fina bilder ! :D<3

    SvaraRadera
  2. klööööött, hur fick du till leopardsaken i bakrunden ? :o
    bilderna är UNDERBART fina (L)

    SvaraRadera
  3. Jennika : tack tack :)<3
    Sofie: Jag kan visa dig när vi är nästa ggn :D tack sweetie!<3

    SvaraRadera
  4. vadå ta mina bilder din prutt? skaffa egna :D
    jag saknar :( fast inte diano marina!

    SvaraRadera
  5. lätt för mig att ta egna när jag inte ens hade en kamera :O PRUTT PÅ DIG
    joho det gör du innerst inne mikaela, vi hade jättekul där !

    SvaraRadera