torsdag 6 januari 2011

No matter what I do, a part of me will always love you.

godermorgon där :)
fint väder idag eller hur? när man som äntligen slutat hoppas på snö kommer det mer :(
har hursomhelst precis ätit frukost. kul för er och veta då men men :)
ikväll ska vi till mormor och morfar då ja, det blir kul :D
och jag sitter nu och lyssnar på musik, faktiskt Justin Bieber :S
haha han har ju faktiskt NÅGRA bra låtar ;) och jag vet att alla håller med mig .
fick världens saknad av sommarn när jag såg alla Italien bilder igår..
och imorse när jag vaknade började pappa prata om semester och allt.. fan vad jag längtaaar!!
så var tvungen att hitta en lite somrig bild och så hittade jag genast denna sommaroutfit som jag kommer ihåg när jag tog i somras :D det va mitt favorit linne då haha :)
tycker faktiskt fortfarande om det ..
asså vad skriver jag egentligen? xd haha skriver om saker ni verkligen inte bryr er om :O
men jag skriver mera sen istället :)

hej...................då

2 kommentarer:

  1. du är fin, japp! :)
    jag är avundsjuk på dina fina ben, japp (y)

    SvaraRadera
  2. du är finare sofie !
    öhm.. det är du inte alls det :D

    puss

    SvaraRadera