torsdag 6 januari 2011

borta bra, men hemma bäst

näe det tycker inte jag :(
haha fast jag är ju rätt annorlunda ;)
förlåt för att jag inte uppdaterat sen imorse men var ju hos mormor och morfar hela dagen / kvällen.
haha det va lika kul som vanligt! älskar mina kusiner :D eller ah faktiskt hela släkten :)
hoppas ni har haft en trevlig dag , imon ska jag upp rätt tidigt för ska till alingsås med daddy och fixa barnbidrag (y) efter alla dessa års väntan så har min dröm blivit sann haha :D
nej jag skoja men det ska faktiskt bli rätt gött ändå !
men tyvärr bloggar jag inte mer ikväll för ska faktiskt lägga mig nu! måste vända om dygnet -.-
kommer ändå inte att somna förren sent :O
aja , ibland måste man iaf... men ni får ha det så bra, och godnatt alla söta läsare!

puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar