onsdag 5 januari 2011

H-h-h-heej.
ja så kan man ju också börja sina inlägg ;)
Idag har jag faktiskt haft en riktigt chilldag! Har ju redan berättat om imorse, men ni vet inte vad som hänt under dagen !
Fast egentligen har inget speciellt hänt . Men jag gick iaf en promenad med Jennika ute i kylan, målade naglarna, åt middag med mina kära föräldrar som alltid har sina " jag har rätt " konversationer :) det va faktiskt rätt kul och lyssna på :)
och sen börjar pappa gnälla på sina kläder och ba : jag gillar inte när den sitter så otajt, det ser så ... pluffsigt ut.
HAHAHA jag kunde inte låta bli att skratta :D
Och imon ska vi fira min morfar som blir... eh jag vet inte men gammal iaf :D
och då kommer bästaste kusinerna också ! och på fredag, då ska jag och pappa åka till tha baaank och fixa barnbidrag, och sen ska vi hem till några .. bekanta? xd och fika :D
så det blir lite till att ha fullt upp nu då,
och min syster är en SVIKARE som säger att vi ska ha myskväll och så kommer hon inte ens hem och sover över hos en kompis istället, dålig stil mikaela, DÅLIG stil :(
Men jag tror det var allt för idag/ikväll :D
förlåt för SKABBIG bild men jag tog minst hundra bilder, etta blev dom suddiga eller jättefula xd
så den får duuuga :):):):):):)

pussis och kramis


2 kommentarer:

  1. ser inte ut som din naglar :o men snyggt :D<3

    SvaraRadera
  2. nej dom var grymt fula på denna bilden :D
    thanks my deeaaaar<3

    SvaraRadera