torsdag 27 januari 2011

Do me a favour, tell me what you think about me.

ChaCha bloggen.
Idag är jag på bra humör! Delvis för att skolan var kul och för att ängeln Jennika sa att hon tar stallet idag, woho that made my daay! Så jag slippppppppper :)
Och så är jag även glad för att jag snart byter till blogg.se , Jennifer den söta ungen fixar min design och allt såntdär och då kommer den bli assnygg för sånt är hon grym på !
Imorgon, är det den värsta dagen nånsin, BAD MED ARBETSLAGET.
NOOOOOOOOO :( Haha fast ska bada då för annars skulle man gå på en töntig promenad i Lerum, nejtack!

Och i helgen ska jag vara med Elin! Så jävla mys kommer det bliii  :D 
Haha ni kanske har läst om min händelse på facebook, att jag har fått ett sugmärke i ansiktet... av dammsugaren...
hahaha så sjukt fult är det xD och jag och mikaela filmade när vi tog dammsugaren i ansiktet så den videon ska jag lägga upp när jag sitter vid mikaelas data nästa gång, den är rriiiiktigt häftig :o haha nej.
Nej men det var la det som hänt idag, inget intressant så men ni fick iaf veta :D

vi hörs imon då :)

Jaaaag idag :)

5 kommentarer:

  1. asså fyfan.


























    du är så jävla vacker så jag gråter en skvätt snart PUNKT SLUT .

    SvaraRadera
  2. haha sötis! DU MED FÖR FAAAN !!<3

    SvaraRadera
  3. Jag håller med! det är bara töntar som bor i Lerum! ;)

    SvaraRadera
  4. Det får du gissa? ;)
    Haha LoL! xD

    SvaraRadera