måndag 6 december 2010

Vad händer imon? (a)

MIN FÖDELSEDAAAAG (L)

Mihihihih vad kul, fast jag känner mig lite efter för att jag fyller år såppas sent?
men bättre sent än aldrig haah! :D
Och Jennika och elin har fixat ihop ngt och jag DÖR av nyfikenhet! Dom går ju ut med det överallt också och nu vill jag verkligen veta !
HÖR NI DET?
JAG VILL VETAAAA :C
Och bara så alla vet vill jag ha MÅNGA grattiskramar imon :) Då blir jag glad och det gäller även DIG SOFIE ;)
Haha och Jennika påstod förut att hon skulle slå mig imon men ICKE på ens födelsedag !
Det blir fy på dig isf.
OCH INGEN ÄR JU HEMMA IMON HELLER :( Så jennika och elin kommer, sa dom :O :D
Idag var skolan faktiskt nice som fan och vill ni veta varför?
jo för att......... vi fick spagetti och köttfärssås till lunch! :D:D
gott gott gooottt,
och saaatan att jag har glömt min Biologi bok i skolan och vi har läxa tills imon och då kommer jag få se en jätteglad lärare? im gonna die :(
Kul för mig att dö på ens födelsedag :(
HAHA nej jag skoja är på ovanligt gott humör just nu FÖÖÖR ATT .... Jag HAR VÄRLDENS bästa resultat i Robot Unicorn Attack! SUCK ON THAT JENNIKA (L)
Nu blev du minsann ääägd ! Nu måste jag ner och duscha och vänta tills det blir morgon!!!!! :D

KRAM PÅ ER ALLA


inte världens snyggaste bild  men det får ni stå ut med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar