torsdag 16 december 2010

ÅKER INATT WOHO WOHO och nu har jag LOV

Kom hem för nån timme sedan från stan med jennika :D
vi har julhandlat lite grann och jag fick lite bråttom där på slutet för segisen ville allt annat än lämna göteborg, haha sötis!
Men vi hittade några julklappar iaf och hittade även lite kläder till mig själv :)
sånt förtjänar man ju ibland !
Nu har jag iallafall hunnit med allt som jag ska göra, duscha, packa och ... sitta vid datan och blogga!
Tänkte iaf att ni kunde få ett inlägg innan jag stack, tar med kameran också så de blir la några bilder iaf :)
Men ja, jag ville bara säga att jag kommer ha det grymt kul och kommer sakna alla! men mitt lov börjar ju nu ;)
kommer hem igen på tisdag så är inte borta länge allls men kommer inte uppdatera tills dess, ( tror jag iaf )
men ni får ha det så bra, för det kommer jag ha ;)

KRAM PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar