lördag 18 december 2010

Hej igen (:

Känner att jag bloggar rätt mycket nu, duktigt av mig :)
men det finns ju inte så himla mycket o göra här, har ju inga kompisar här, men det är ändå lika kul !
Vi har iallafall precis ätit, kyckling och pommes (L) gött va det.
Gud vad jag känner nu att jag saknar mamma :( vill att hon ska komma hit..
MenMen, träffar ju henne snart jao :)
Sitter just nu i soffan där nere och kollar lite på TV, eller, nej men lite kollar jag, något konstigt program haha.
Jag vill ha nyår nu :( för det kommer bli bäst, eller hur Jennika? ;)
vi kommer ROCKAAAAAA :D:D
Och innan det shoppar vi loss och festar hela natten!! haha nej nu ska jag inte överdriva men det hade ändå vart nice ! Men så kul kommer vi nog inte ha, för vi kommer ha MYCKET ROLIGARE ÄN SÅ :D
haha ballt. men nej känner att det inte finns så myckt nödvändigt att blogga om så det får räcka för i kväll men imon så fortsätter jag!



men kolla sikken fräck bild jag hittade då :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar