lördag 18 december 2010

Stan snart :)

Hejsan alla söta människor !
hoppas ni har sovit gott, för det har jag :)
och så har vi ätit en riiiktigt god holländsk frukost, finns inget godare vill jag lova.
Och pappa har åkt iväg till en kompis här i Holland så vi blir ensamma med Opa och Oma inatt och imorgon, mysigt :)
Snart ska vi till stan och fick lite pengar av pappa så kanske blir något fint att köpa, hopefully..
och imon passar vi världens sötaste hund, Zorro, finns ingen sötare hund!
Och ja, imon kväll ska vi på resturang ( stavas det så? ) haha det blir också jättemys :)
Saknar redan mina vänner, men kommer ju hem om inte alltför länge !
Har precis duschat och gjort mig i ordning och så, så jag är helt klar, ska bara vänta på alla andra som segar haha.
Men vi hörs kanske ikväll eller imon !

Ha det bäääst :)


mooi right now

5 kommentarer:

  1. guuuud VA MYSIGT det låter ! önska jag kunde vara med :D

    SvaraRadera
  2. HAHAHA, va söt du är Claudia! :D Tror du ngn vet vad OPA OCH OMA betyder :C hahahahhaha älskar diig , kom hem snart, missar dig O.o<3

    SvaraRadera
  3. SOfie: haha ja det är asmysigt, du får följa med en annan gång :D
    Jennika: HAHA men jag tror alla fattar vad det betyder ;) jag kommer hem snart, missar dig också, och snart är det nyår också, LÄNGTAR, PUSS <3

    SvaraRadera
  4. om man känner familjen visser så vet man vad opa och oma betyder... ;) <3

    SvaraRadera
  5. saknar dej , kom hem snart så får vi träffas!
    ÄLSKAR DEJ, KRAM<3

    SvaraRadera