måndag 20 december 2010

Jag tror jag har blivit kär i min syster!

hej mina kära  bloggläsare!
Idag ska jag vara en snäll syster och göra allt som min bästa storasyster MIKAELA vill att jag ska göra åt henne!
Om hon ber mig åka in till sleen (en ganska bra bit ifrån opa och oma) så ska jag göra det.
Jag vill be om ursäkt för det gånger jag har sagt att jag är bättre än mikaela, jag har inte menat det egentligen utan bara varit arg.
Min syster är bara så grymt bäst! Jag skulle kunna skapa en blogg till hennes ära. Såååååååååååååååååhääääääääääääääär mycket gillar jag henne!
Asså det är helt sjukt vad jag älskar min syster! Jag kan inte sluta tänka på henne heller, är det onormalt? Att inte kunna sluta tänka på sin storasyster? Kommentera gärna era åsikter!
Nu tror jag att jag ska ta mina pengar som jag fick och köpa något fint till henne. Och så sksa jag ställa mig och titta på henne när hon sover , tihihihihi!
puss och kram från claudia!

Seriöst käääääääääääär på riktigt! :o
Hoppas ni inte tycker att jag är konstig nu men jag kan inte hjälpa min känslor!


3 kommentarer:

  1. okeeeeeeeeeeej claudia... nu börjar jag faktiskt bli lite rädd! vafan är det här?????

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHHAHA ja tycker de va gulliigt (A)(A)(A)(A)(A)(A)

    SvaraRadera
  3. hahahaha nej det är OMOGET :)

    SvaraRadera