måndag 27 december 2010

Hemma igen.. buhu

Nej jag ville faktiskt inte åka hem :( Jag saknar dig redan sofie!
tur att du kommer på onsdag igen då :)
Och nu ska jag berätta världens äckligaste grej som hände när jag åkte hem från sofie..
Jag satt på bussen, och höll på att somna , sen vaknar jag av att jag hör polissirener åka förbi, så jag tittade ut för att se vad som hade hänt, och där, mitt på vägen, låg en överkörd människa...
och den bara låg där.
det var det läskigaste jag sett i hela mitt liv ..
Fyfan jag kan inte sluta tänka på det :(
dom hade inte ens täckt över den? åh vad äääckligt!
aja , ska försöka inte tänka på det för det skrämmer mig..
Sen om typ nån timme ska jag åka med Lottis till stallet och fixa dom små busarna!
Har kommit in i värsta stallperioden nu, vill bara vara där hela tiden! och jag och sofie ska rida på onsdag och torsdag också! MYS :D
och nu då? jo här sitter jag ensam i mitt tomma hus och lyssnar på britney (y) queen of pooop
enligt mig :)
vad ska jag göra?! jag vet inte, har tråkigt :( får väl ha roligt här på datan istället då..
Men jag måste iaf säga en jätterolig sak, igår innan vi skulle sova, fick sofie plötsligt för sig att hon skulle hoppa i sängen?! och smartskallen gör ju det , ( och det var mitt i natten ) Och när hon hoppar hörs plötsligt ett BRAK och hon gjorde sönder sin säng?! HAHAHA fyfan vad kul det var! skratta i en timme typ xd
sen skulle hon laga den och då gör hon i stället allt värre så nu är hela hennes säng sönder :)
smart sofie :D så vi fick sova i hennes systers rum ! men det var sjukt mysigt!
ja men nu har ni fått ett långt inlägg så hoppas ni är nöjda, för nu ska jag inte blogga mer,

ha det göttans, puss
lite fina bilder från i somras! sakna!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar