onsdag 15 december 2010

hej jag är bajsdålig på att uppdatera :)

Asså förlåt för att jag inte skärper mej min jag glömde faktiskt att blogga igår .
kom iallafall nyss hem från skolan, var la helt okej :)
va även med Jennika igår och vi kollade film, myspys!
gött att bara ta det lugnt ibland.
Och imon natt åker jag till Holland! Fyfan va kul vi kommer ha, saknar släkten där nere och allt, så mitt lov börjar imon era ägda små ungar mohahaha!
Och vi bilar som vanligt ner dit, men mamma följer inte med i år så blir lite mer plats i bilen , gööött!
och jag kom på en grej nu.. hmm ska testa det imon i pappas bil, hoppas han inte blir sur :) hehe
nej men det kommer han inte bli, för han älskar ju mig (a) hahaha
och jag måste nog packa ikväll för ska till stan med jennika imon, och köpa julklappar ! :) mysiigt!
fan vi får stressa säkert om jag ska hinna göra allt imon också, skit..
men det kommer nog ändå bli kul, för det är det alltid ! och sofie...
jag saknar mitt Old Navy linne nu :( du får ta med dem hem igen snart ;)
och så kanske du får tillbaka dina kläder.. men bara kanske , för jag gillar dom :)
hehe, faaan vad jobbigt jag måste åka till stallet sen :( det är ju typ 45 minus ute nu!!
vill hellre sitta inne i värmen än åka dit nu.. och jag tror faktiskt jag har blivit kär igen :S
haha , ojsan, :D
Nä men det är ju kul för mig, och lilla elin har TUR som vanligt, lyllo dig :(
ne men jag är glad för din skull! och idag på gympan hade vi volleyboll, YEY vad bra jag är asså -.-
nästan bäst i klassen? not
nej men nu kanske jag ska äta ngt, eller vänta till middan, orkar inte gå ner haha!
nu fick ni iaf ett ganska långt inlägg, och jag bloggar mer imon tror jag innan jag sticker ;)

men ha det gött !

mina buskompisar :)

1 kommentar:

  1. jag tar med dit old navy linne nästa gång jag kommer å då SKA jag ha mina kläder, så använd dem inte mer så de ligger i tvätten nästa gång med! ;)

    SvaraRadera