torsdag 30 december 2010

I'll always love you I know, baby don't go..

I swear I'm never gonna leave you, 
You're the one for me
When someone loves like I do
Dreams can come true
So tell me, tell me how
How can you leave me now?
hejsan bloggen och alla läsare.
hoppas ni har haft en treeevlig dag :)
själv har jag haft en rolig dag med Sofie i stallet, däremot blev ridturen lite sämre för
för hennes dumma ponny bet Izola så hon typ snubbla och blev halt? 
haha det var iaf fult xd
nu är jag själv hemma för dom andra har gått på middag hos grannarna..
fast Ninna kommer nog snart, tror jag, 
sen drar jag nog till Sofie , och leker med henne :D
och nu funkar värmen igen, men jag fryser ändå :(
och min klantiga mamma har köpt fel saker till mig, hon skulle köpa en body lotin till
mig men köpte istället en shower gel, sen skulle hon köpa en nattcreme men köpte en dagcreme..
jössös xd haha men hon är ändå bäst..
Men nu ska jag gå ner och ringa ett samtaaaal :)
Puss&Kram

ego

2 kommentarer:

  1. för det första är din ponny lika dum som min! :(
    och för det andra är din mamma söt :)
    och för det tredje så är du söt som ego<3

    SvaraRadera
  2. 1. haha kanske detmen på ett annat sätt xd
    2. nej hon är väldigt GLÖMSK hahahaha
    3. är jag inte alls! jag har fest här komövervafan!!<3

    SvaraRadera