fredag 17 december 2010

Framme nu!

Hejsan alla!
mikaela fixade internet anslutning så kommer kunna blogga iaf, how awesome?
har iaf kommit fram nu, eller aa för nån timme sen typ, men jävlar vad tid det tog, vi fick stå stilla på motorvägen i tyskland så då fick vi vänta ett bra tag där :)
Och jag somnade av och till hela resan men typ bara 20 min varje gång så lite har jag sovit idag haha.
vi åkte hemifrån kvart över 2 inatt då ja, och jag har nog blivit helt galen för jag VILL tillbaka till skolan,
jag vill vill vill :( haha jag är fan inte normal xD
men vi ska iaf äta snart, och imon ska vi till Emmen ( en asnice stad här då ja ) och det blir sjukt mys!!
och här var det minsann inte lika kallt som i Sverige, typ bara -1 ute , rätt nice :)
men jag vet inte när jag bloggar nästa gång , men blir antagligen imon :D

tills dess, ha det grymt så hörs vi! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar