lördag 25 december 2010

Oh baby babyy lalalalalalala

haha den låten är gryyym!
hoppas ni har en bra kväll, det har iaf jag :)
släkten är ju här, och jag tror några av dom sover över ..?
och imon bitti måste jag åka till stallet, kuul.. och antagligen ensam också :(
tur att jag har min izola iallafall ..
chattar med sofie nu också, JAG VILL ÅKA TILL GÖTEBORG!
jävlar vad kul vi hade i somras :( HAHA och jag kommer ihåg när jag vurpade inför HELA JÄVLA GÖTEBORG mitt på stranden i fiskebäck på en ful HAL sten . HAHA
men det va faktiskt ganska roligt, förutom att alla såg då, och att jag fick ont..
och nu kanske vi kan sova över ändå för sofie har tydligen en genial idé :D:D:D
och jag hatar mina föräldrar för jag får inte åka in till stan såhär "sent" -.-
SENT?! det är förfan inte SENT?!
JAG HATAR DOOOOOOOM
och kolla här då, hittade massa gamla bilder, vissa är fula somfan , men skitsamma jag bryr mig inte för jag är ändå ful!

PUSS








5 kommentarer:

  1. mycket snygga (L)
    imon blir bäst <3

    SvaraRadera
  2. JAG VET SOFIE, GRYMT KOMMER DET BLI!<3

    SvaraRadera
  3. hahaha , fiiina bilder då :C
    kul att du kommenterar på dina egna inlägg claudia ? :C xd HAHAHHA SÅ SÖÖT ÄR DU! <3

    SvaraRadera