onsdag 29 december 2010

ny istid?

känns nästan så? ute är det ju typ -15 och våran värme har lagt av så här inne är det typ 13 grader varmt!!
fryser fan ihjäl ju ...
och så här våran tvättmaskin gått sönder också så nu kan vi inte tvätta kläder ?!
vadfan är detta haha? xd

åt för en stund sedan, kom hem från stallet förut.
red ner till sjövik med emelie och sofie barbacka!
det var helt galet på slutet när vi skule galoppera.. Izola, den jävla hästen , fick världens turbogalopp, så började hon bocka, jag hängde på sidan och sen bockade hon en gång till och då vart det kört.. jag FLÖG av hästen och gled på marken MINST 10 meter! så nu har jag jävligt ont i nacken! :(
och det var sista gången jag red barbacka ner till sjövik :)
Men annars var det mysigt, och hade som vanligt jättekul med tjejorna ;)
snart kommer sofie hit också! vääärsta nice juuuee :O
haha , nu har vi iaf bokat våran semester! men mina bortskämda systrar vill inte följa med för det va tydligen tråkigt där -.-
kanske får åka själv med mamma och pappa.. hehehehe ;)
Men jag hoppas att eran dag också vart bra :) och här får ni en video jag spelade in förut, den är jättemobbad och ful men orka bry sig för vi hade kul och det är det som räknas! pusss


1 kommentar: