tisdag 28 december 2010

rooolig dag!

bonsoir à tous!
haft en trevlig dag? I have :)
Var först hos elin som jag inte träffat på ett tag så det va mysigt!
Vi satt och snackade rätt länge, skönt att få prata ut ibland ..
Sen blev det stan ! Det va också mys! Hittade en SKITsnygg tröja från BikBok ! ( betonat på SKIT )
hahaha, den kommer nog användas flitigt :)
men det hände rätt roliga saker i stan, först kom det fram en engelsk kille och ba : Hi girls! Are you from sweden? och så började han fråga massa saker, sen sa han ngt och jag ba :
- ehm...... ( viskar till jennika) vafan sa han?
Jennika:
- jag vet inte :O tror detta är dolda kameran!
HAHAHA det va kul!
Och sen kom en tjej fram, och börja snacka om Jesus och så, haha hon va snäll :)
jaa.. OCH JUSDET, Jennika har seriöst VÄRLDENS SNÄLLASTE MORMOR!
jag fick pengar av henne :D Så jävla gullig!
och hon bjöd oss på massa gott :) hihi och vi träffade massa killar som typ.. flörtade med oss vid spårvagnen och det va faktiskt ganska läskigt xd
MenMen :)
nu ska nog jag faktiskt draaaaaaa.

pussHAJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar