söndag 5 december 2010

f.y.f.a.n

Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.Vill bara va med dig, ingen annan stans.


hejsan bloggen :)
idag har det faktiskt vart en rätt okej dag! jennika sov ju över så det var jättemysigt! vi kollade på A cinderella story ( jag dör säger jag bara ) och Hancock. Grät nästan haha xD
Och sen red vi en sväng i snön! jättemysigt förutom att jennika hade S.U i början HAHAH
men ah.
Jag orkar verkligen inte skolan imon så SNÄLLA låt mig slippa gå dit, fyfan :c
justdet.. jag fyller år på tisdag (a) vad roligt för mig (:
Haha och jag ska antagligen till Italien till sommarn, FYFAN VA GÖTT
ååh vad jag har längtat efter att få höra ordet semester :)
men nu ska jag ner och duscha och jag vill bara hälsa att jag är bäst på robot unicorn attack :)

vi hörs :D
haha 2 bilder från i somras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar