lördag 13 november 2010

VART HOS ELIN!

det är varför jag inte bloggade igår :D
hade iaf skitkul som vanligt, vi var jätteduktiga som stod i rydsbergscaféet :D
haha och så stack vi iväg och kollade på matchen lite då och då !
Och sen när vi kom hem stack vi ut och spela basket i mörkret och sen när vi kom hem hade elins söta mamma gjort jättegoda bullar och så kollade vi på film!
var tvungen att åka hem tidigt för elin skulle ha match i .. öckerö? tror jag :)
så då kom mamma och pappa och hämtade mig o stack vi och handla inne på bonum .
TUR att jag inte träffade nån jag kände för jag såg ut som fan haha!
Och nu tänkte jag gå ner och sminka mig lite för ska hem till mormor och morfar där det är kalas för mormor, kul att släkten kommer också :)

Ha en GRRRRRRRRRRRYM lördag!!!!!

1 kommentar: