torsdag 18 november 2010

trök torsdag

Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.
Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Hejsan bloggen.
Kom typ precis hem från skolan.. kul.
De va värsta jobbiga dagen idag, det är så konstig stämning bland alla nu :S
Hoppas det löser sig för det är inte kul ......
WellWell. Vet inte vad jag ska göra idag, inga roliga är ju hemma -.-
Eller jo, ska åka till stallet med mamma sen. Tur de , saknar min Izola som fan.
Älskar att djur förstår en , :)
Jävligt skönt att det är fredag imon, för jag vill ha helg!
Nu ska jag gå ner och prata med mina katter, för dom förstår mig :)

ha det gött
Älskar dig Izola








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar