söndag 21 november 2010

Home agaaain

Såå nu är jag hemma igen från stan :D egentligen va det ett tag sedan jag kom hem men iaf ;)
Jaa det blev inga köp för hade inga pengar, men en glass blev det allt :D som vanligt!
och jennika.. du är riktigt pinsam som gick runt och hejade på alla HAHAH xD
stackars mig som får stå ut med dig! och bus elin oxå såklart (A)
Imon är det värsta grymma måndagen! Älskar bra starter på veckorna!
först är det chilldag i skolan, börjar sent och slutar tidigt, sen ska vi kolla film och då försvinner några lektioner, sen ska jag busa med mina buskompisar elin och jennika :D busigt!
och mamma ska till ullared och jag har skrivit en liten lista på saker hon ska köpa till mig, vad gullig min mamma är som skämmer bort mig (A) Nä nu ska jag gå och skälla lite på elin för hon är så fånig..
Hihi, vi hörs imon!
Just det , här är mina buskompisars bloggar :D : http://eliinkorhonen.blogspot.com/
och http://paiixonada.blogspot.com/
PUSSSSS

hahaha jennika sluta va så snygg ;)



1 kommentar: