lördag 6 november 2010

Jennika sover här idag!

HejHallåTjenaMorsHej :)


sitter här med Jennika och vi har fixat lite med min design men nu får det va så här .
Jao, som rubriken säger så sover Jennika här idag till imon och vi har lika kul som alltid , eller hur Jennika? :D
jennika : jaaaa!
haha vilket liv vi har ...
red en sväng i morse med sofie och hennes halvsyster och hennes pojkvän , o de gick super , längesen jag red :)
Jag och Mikaela har kollat världens sorgligaste film idag :'''''(
A walk to remember ! GRYM !
JAG SAKNAR NORDSTANS TIDERNA MED JENNIKA FRÅN I SOMRAS :(
och de va typ då jag hittade min livs kärlek som jag krockade med och sen försvann han !
haha jag och jennika böla typ hela hemresan för det xD
Haha, Så här får ni lite bilder från de :D


ha det bra sålänge!







1 kommentar: