söndag 14 november 2010

bakar kanelbullar med mikaela :)

hejsan bloggen :)
sitter här med mikaela i köket och bakar kanelbullar, fast oj vad hjälpsam jag är som sitter här och bloggar då ? ;)
Haha det är synd om min syster.
Och om en stund ska jag och resten av gänget upp till stallet och fodra hästarna.
Dagen idag då : Red till terrängbanan med Sofie och JÄVLAR vad izola tramsade. Jäkla häst.
Men det gick ändå bra och det var jättemysigt :)
och imon är det måndag som ni redan visste, och det betyder skola och huvudvärk :)
haha nej ba skojade men orkar inte tänka på skolan för den är så jävlaa tråkig!
nä men nu ska jag hjälpa min syster och kanske bloggar sen när bullarna är klara, om ni har tur.
nej men justdet. glömde berätta om igår!
det var faktiskt jättekul att träffa kusinerna och resten. haha även fast bara 2 av dom va där .
och jag älskar min underbara kusin som ska kolla om jag kan få min nya mobil billigare! how awesome?
Haha och så var det asgod mat också, så det var trevligt :D
nu. ska jag sluta med detta inlägg (a) OCH JUSTDDET.
ELIN OM DU SER DETTA LÄNKA DIN NYA BLOGG I EN KOMMENTAR ÄR DU SNÄLL :D
haha.

hörs :)

bagarn själv asså

1 kommentar:

  1. http://eliinkorhonen.blogspot.com/ här har du sötnos <3

    SvaraRadera