onsdag 10 november 2010

NY DESIGN =)

Hejsan alla glada :)


Satt precis här och fifflade med en ny design , så det blev såhär , inte jättefint men den duger :D
Ååååååhh det är alltid samma gamla inlägg som börjar med " var i skolan idag o blabla..."
det låter så tråkigt :( vill ändra lite så inte bloggen blir tråkig :P
Fick reda på idag att några i min klass följer min blogg haha blev faktiskt glad :D HEJ PÅ ER !
haha , efter skolan idag följde jag och Linda med Elin hem och sen var vi en stund med Rasmus och Hampus ute i vinterkylan .. Jäkla snö.
Den ska ju komma i december och inte i november !
Och min Jävla mobil är helt paj så måste ha min gamla sålänge, H.a.t.a.r den :)
Så nu har jag suttit här och kollat efter en ny och jag tror jag har hittat en bra ! :D
Oh no, imon har vi basketturnering hela dagen, vi ska vinna , men är inte så pepp på det xD
Men Sofie kommer ju till skolan imon så faaan va kul och få träffa henne där :D
Måste faktiskt gå och lägga mig snart tror jag, är helt slut -.-
Det tar energi att vara med dig elin ;) haha
Nej jag skoja du är bäst!


Vi hörs imon! Kraam


Jag och min prinsessa i somras :)

1 kommentar:

  1. DIN NYA DESIGN ÄR A.W.E.S.O.M.E, fast jag skulle ju ha snööön nästa gång jag bytte :( hahahha xd
    och du , du är söt :D

    SvaraRadera