söndag 7 november 2010

slut på lovet :(

heelloo :)
idag är det sista dagen på lovet och jag vill inte :(:(:(
har haft en GRYMT ROLIGT höstlov så tack alla ni som var med och gjorde det bra!
Kom hem från stallet för ett tag sen och har precis ätit tacos :D
ridturen var grymt mysig fast... kall o.o
och ja, okej kan erkänna att jag vill till skolan fast bara liiiite, mest för man saknar kompisarna?
MEN NÄ , nu kom jag på att vi börjar våran skoldag med SPANSKA imon :C Kill me!
Fääääääääään vad jag hatar spanskaaa.
Och justdet, Jennika sov här igår, HAHA jävlar vad kul vi hade :D VI ÄR SERIÖST HELT CPE xD
Vi svettades av varm choklad? :s Haha och så snackade med min mamma och killar :o
hahaha.
Haahaha förut red vi förbi Jennika och så skulle jag gå in och låna toan, och Jennika följde med in och rensade sitt kylskåp, och sen när jag är klar på toan ropar jennika :
- CLAUDIA KOM HIT LITE DET FINNS NUTELLA :D
haha och så kommer jag utrusande från toan och skriker:
-JAG HAR INGA BYXOR PÅ MIG!!
FYFAN vad vi garvade ! haha love youuu
och nu sitter jag här och väntar tills skolan ska börja :( orkar inteeeeeeeeeeeeee


haha ha det göttans

1 kommentar: