måndag 29 november 2010

haha

asså jäävlar vad jag är dålig på att uppdatera!!
jag glömmer typ av att blogga haha :D Men nu när jag iaf kommer ihåg det ska jag slänga in ett snabbt inlägg !
Idag är det då måndag ja, och skolan va faktiskt ganska tråkig haha. Men så är det ju ibland :)
Men efter skolan hämtade mamma upp mig och så åkte vi till Hööks och köpte lite grejer till mig, ( nya VARMA vinterskor , vantar och ett nytt grimskaft ) . Jag tror jag köpte samma skor som dig Jennika, haha nu blir hon nog lite sur på mig (a)
Och så vill jag bara säga att jag saknar sommaren som F.A.N !
å så har jag vart i stallet också nu , kom hem därifrån för en stund sen, och nu sitter jag här och ska snart äta mammas "goda" lasagne, mm mums -.-
haha ska kanske inte klaga, finns ju dom som inte får nån mat alls :(
Men herregud vad kul blogg jag har xD bloggar om inget intressant alls :P
nää nu slutar jag, ha det bra tills nästa gång jag bloggar :D kanske blir om en vecka?

haha

inte redigerad bild alls :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar