söndag 17 oktober 2010

Söndagar suger!

Jao, så är det, och så kommer det alltid vara, ingen gillar söndagar!
Kom iallafall precis hem från stallet med Sofie, och har ätit nu :)
My favourite food, SPAGHETTI CARBONARA! Love it.
Igår var dagen riktigt seg, förutom att jag red då, men huvudvärk kan verkligen förstöra ens dag!
Blir så jävla irriterad på att jag vet vad jag ska skriva INNAN jag bloggar,
men sen glömmer jag bort det -.- 
Och något som gör mig på ännu sämre humör nu är att det är måndag imon, vilket innebär skola och en hel vecka kvar tills nästa helg, JIPPIE :)
Nä, men nu ska jag inte klaga mer för då blir bloggen tråkig. Haha jag kollade på gamla bilder igår från förrförra sommarlovet, Shit vilka minnen! Saknar det sommarlovet jättemycket, bästa någonsin helt klart!
Och så hittade jag denna fina bild på mig och Jennika, bortglömd bland massa mappar, haha stackars bild :(
WellWell, bloggar mer imon efter skolan .. ( eller ikväll ) beroende på hur mycket jag känner för att blogga!

Ha det bäst sålänge, Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar