onsdag 27 oktober 2010

Hejsan!

Haha förlåt för det... sura inlägget förut.
ska försöka skärpa mej lite, fast faan vad jag är deppig, jag vill inte vara kär, jag KAN INTE vara kär, det blir bara så fel! jaja..
Kom hem från stallet för ungefär en timme sen. Det regnade på mig och Jennika, HAHHAHAHA
så jävla fult xDDD Jennika SNUBBLADE när vi ska ruscha till bussen! FAAN vad jag skrattade!!! HAHA
Och sen fick vi gå hem oxå, surt.
Har precis ätit nudlar också, haha dom smakade äckligt!
Undrar om man fortfarande inte kan lägga in bilder? o.o
Får väl försöka en gång till, men om det inte går kommer jag få ett ryck xD stackars min familjsom får stå ut med mig (a)
Haha dom älskar mig,
och imon på idrotten skulle vi ha någon slags yoga, kommer inte ihåg vad det hette då men tror det hette .. nej jag minns inte :(
haha.
nä men imon ska vi ha spanska prov också, det kommer gå bra, inte. för jag HATAR spanska !
nu tog all fantasi slut så jag ska sluta blogga ,

hejdååååååååååå

( faaan det går fortfarande inte att lägga in bilder!!!!!!!! :@ )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar