tisdag 26 oktober 2010

Rätt så coooool tjej som bloggar nu :D

   Ciiiaaao amigos, det är eran favorit mikööööle här :)))
Jag har absolut inget viktigt att säga men yet, here we are.
Jag vet att ni vill läsa det här och tycker det är intressant så nu ska jag berätta om min favvokille just nu. NEMO HEDÈN, fan vilken skön stil den grabben har asså! :D skäggigt skäggcool, SKÄGG!
och för att göra att det här ännu intressantare så ska jag berätta en rolig (dryg) historia för er:
Det var en gång en man som kom fram till gränsen men sin elefant. Då sa tulltjänstemannen att man inte fick ta med elefanter över gränsen. Då gick mannen hem och satte en macka under varje fot på elefanten och gick sedan tillbaka. Tulltjänstemannen sa då igen: hörde du inte vad jag sa? Man får inte ta med sig elefanter över gränsen! Då sa mannen:
- DU, du ska ge FAN i vad jag har på min mackor!
HAHAHA!
Nej men hare göttish alla sköna personer, ses på stan, ät banan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar