söndag 24 oktober 2010

Fryyyser!!

HEJSAN!!

Hehe nu är jag riiiiktigt glad, fattar inte hur jag kan vara det med tanke på att jag kom hen för någon timme sen ifrån stallet, FY HELVETE vad kallt det var asså, There's no way i'm doing that again...
Usch.. Men igår var lätt bäst! Hahaha VI är bäst, sötast , grymmast, coolast och snyggast i världen!! ÄLSKAR ER  ELIN OCH JENNIKA! Först lagade vi helt misslyckad tacos, ( kan bero på att INGEN av oss kan steka köttfärs och så fick JAG göra det, jag som har stort IG i hemkunskap? ) Haha, schysst av er,
Och sen tittade vi på film, Raise Your Voice.
Älskar den filmen! Och massa godis och chips o lääääääääääsk, göttgött! Haha jag och Elin var ju inte liiite flumm innan vi skulle sova?! Börjar fan tro att nån hade hällt i alkohol i min cola? Jössös!
Och så lyssna vi på musik oxå, ännu grymmare!
och imon............. ska jag inte ha något smink, och inte elin heller, och KANSKE jennika -.- FEGIS!
kommer KANSKE inte ha något veckan ut, och det är faktiskt en ganska stor grej för mig, haha.
Och Jättesöta underbara Sofie lät mig låna hennes 90210 mysis tröja! så snyggggg!
Och jag som skulle ridit idag :( Helvetes skitpisshöstäckelväder! Nä, nu ska jag ...... gö nåt.

Ha en fortsatt tråkig söndag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar