torsdag 21 oktober 2010

...

... Hejsan svejsan ...
Tänker inte skriva " kom hem för en stund sen " för det skriver jag alltid så jag kör på något nytt nu!
HEJSAN ALLA :D Hur mår ni?
haha, var hos tandläkarn idag, och mina tänder har flyttat sig!!! :D YEEEEEES!!
Haha fyfan vad glad jag blev, nu kanske jag snart slipper den fula tandställningen. Om jag har tur då,
Skolan var som vanligt, sega lektioner och äcklig mat, men så är det. Och så har det ju snöat idag också!
I Oktober, känns aningen fel..
Haha och vet ni!? När jag satt i väntrummet hos tandläkarn satt det en ASSNYGG kille i rummet framför mig i ett rum , och så kollade jag på han OCH DÅ LOG HAN MOT MIG! Haha gud vad glad jag blev då :D Och så satt det en annan snygg kille på bussen också, fast han såg mig inte ens :(
Hehe jaao, ska ut och springa med pappa ikväll också, roligt! Nån mer än jag som tycker det är APkallt ute nu?!
Vill ha sommar igen. Och så vill jag äta, så jag får väl ta och göra det då!
OCH JAG LÄNGTAR TILL LÖRDAAAAAAAG!! FYFAN vad bäst det kommer bli :D:D:D:D
Aao, de va väl det jag skulle skriva!

Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar