fredag 22 oktober 2010

Fredag (L)

Hohohohoh ÄNTLIGEEN Fredag!!
Man blir ju lika glad varje gång helgen kommer :)
Och imon kommer Elin och Jennika hit och sover över, så jävla kul!
Vi kommer ha det bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst ! Så ni vet.
Och nu lyssnar jag på musik och tänker.. Jag tror jag är kär :S
Fast jag vet inte.. Jag vill va kär , men ändå inte.
Det är jobbigt, SAMTIDIGT som det är helt underbart.. ååååååh fan va tilltrassslat :(
OCH LÄTT ATT JAG SKA GIFTA MIG MED IAN SOMERHALDER !!!
Fast han har ju redan tjej :C Satan.
Och nu väntar jag på att mina systrar ska komma hem så att vi kan åka till frisören,
jag ska inte klippa mig, men ska iaf följa med :) Och sen ska vi handla, vågar inte låta maamma köpa vårt godis för då blir det bara massa skit som HON tycker är gott, haha tänker inte på mig nää..
Jag sprang aldrig igår, för jag är förkyld, och JÄKLAR vilken storm det va igårkväll då :o
Somnade ändå tidigt, typ runt 10 i 10 tror ja . Och justdet, fick VG på min bilduppgift ifag,
förstår henne, bilden va ASFUL men blev ändå så jävla arg på mig själv för jag kan bättre än så :@
Haha okej ska inte klaga, VG är ju ändå VG , men MVG är vikigt för mig i bild...
Ne nu orkar jag inte prata mer om det för då blir jag sur igen :(

Vi hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar